HELLO ASIA #1 DZIEŃ AZJATYCKI 27.08.2016r. SOPOTEKA :)



Dzisiaj pragnę przedstawić światu moje i Yuki Nishimury - Azjatoholiczki i Sopoteki "dziecko" :D  hahaha. Natchnione przez Konferencję " K-Beauty " postanowiłyśmy stworzyć dla Was - Pierwszy Dzień Azjatycki :) o wdzięcznej nazwie " Hello Asia" ( no przecież nie mogło się nazywać Hello Kitty :D ) .

Po "K-Beauty" czułam niedosyt , chciałam więcej, a jakoś niestety, ale nie ma imprez ala "Meet Beauty" i "See Blogers" w wersji Azjatyckiej . Potrzeba matką wynalazku jest ;) .

Zadzwoniłam więc do Sandry, która zna się na organizacji podobnych eventów. Powiedziała do mnie < ŚWIETNY POMYSŁ> i maszyna poszła w ruch :) .


Początkowo pomysł był dość nieśmiały i chciałam żeby odbywał się w bardzo kameralnym gronie u mnie w mieszkaniu - zamierzałam nawet przeznaczyć na to fundusze ;) , ale wiecie jak to mówi Paulo Coelho " Kiedy czegoś mocno pragniesz Wszechświat po cichu dąży abyś to otrzymał" i wszystko pomalutku zaczęło się rozwijać z większym rozmachem ;) .

Pojechałam do Trójmiasta do mojej najlepszej przyjaciółki ( o tak była nawet moją Świadkową na ślubie ) i kiedy powiedziałam jej o pomyśle , zaczęła się do mnie śmiać i mówi < BARDZO CHĘTNIE POMOGĘ WAM ZORGANIZOWAĆ SPOTKANIE W SOPOTECE> , na co oczywiście zapytałam czy mnie na to stać , a ona znowu zaśmiała się do mnie i powiedziała, że chyba zgupiałam xD - Sopoteka jest miejscem organizacji Kultury więc tego typu "imprezy" są tam na porządku dziennym :D .

I tak oto z dwóch organizatorów zrobiło się trzech - ja, Sandra i Magda - Kierowniczka Sopoteki :D i cała masa chętnych do pomocy rąk do pracy ;)

Spotkanie jest o tyle wyjątkowe, że stawiamy NIE tylko na Strefę Urody - choć oczywiście i tego nie zabraknie ;) , ale i na Kulturę i Kulinaria :) .

Myślałam, że impreza w całości będzie mieć "zamknięty" charakter, ale Magda  stwierdziła, że tak interesujące spotkanie powinno być dostępne chociaż po części dla każdego :) ( wiecie ja po prostu sądziłam, że raczej nie będzie zainteresowanych , żeby nas słuchać ) . Dlatego spotkanie będzie składać się z 2 części - pierwszej tej zamkniętej tylko dla zaproszonych osób , gdzie będziemy "bawić się" , urodą , kulturą i kulinariami i drugą  otwartą , gdzie będziemy dzielić się wiedzą z każdą osobą , która zechce odwiedzić tego dnia Sopotekę :) .

Tak jak mówiłam prezentację będą mieć zarówno charakter Beauty jak i kulturalny - chcemy Was zaskoczyć i zainteresować cudownym światem Azjatyckiego Piękna i Sztuki gwarantujemy, że damy z siebie wszystko! 


Na pewno tego dnia będą:

Interendo czyli po prostu JA ;D
Dziewczyny z My Oppa's Blog
Justyna -Juui.pl ( dawniej mizon.com.pl )
Oraz dwie dziewczyny , które są bardzo ważne w życiu moim i Sandry - czyli po prostu nasze najlepsze przyjaciółki :D


Trzymajcie kciuki , żeby wszystko poszło zgodnie z planem ( czytaj, żebyśmy ze strachu przed wystąpieniem nie dostały zawału :D 


Mam nadzieję, że spotkamy się 27.08.2016r w Sopocie w Sopotece :) i razem powiem "Hello" Azji :D







LIFE IS BETTER WITH THE CAT!



37 komentarzy:

  1. Ale fajnie, już się nie mogę doczekać! A to jeszcze tyle czekania :P tak w ogóle to pisałan przedwczoraj do Ciebie z ofertą pomocy, nie wiem czy dotarło ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ekstra, świetny pomysł. Z resztą wiesz, że bardzo mi się spodobał już od pierwszej chwili kiedy mi o tym wspomniałaś :) To na pewno będzie wyjątkowe wydarzenie i trzymam kciuki żeby wszystko się udało :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Super ekstra, świetny pomysł. Z resztą wiesz, że bardzo mi się spodobał już od pierwszej chwili kiedy mi o tym wspomniałaś :) To na pewno będzie wyjątkowe wydarzenie i trzymam kciuki żeby wszystko się udało :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oho, mój telefon zdublował komentarz ;p Możesz go usunąć jeśli chcesz hihi

      Usuń
  4. Genialny pomysł aż mi się buzia śmieje. Fantastycznie. Chętnie bym się pojawiła, chciałabym poszerzyć nikłą wiedzę ale w tym roku to odpada.Mam nadzieję, że uda się w przyszłym roku.
    Życzę Wszystkim fantastycznego zjazdu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Słoneczka, trzymam za Was najmocniej kciuki! <3
    Tak, jak mówiłam- nie dam rady wtedy zajrzeć, wielka szkoda, chlip i smut :<. Mam nadzieję, że kiedyś będziemy miały okazję się spotkać...

    OdpowiedzUsuń
  6. A czy ja się jakoś mogę przydać od strony kulinarno- nie wiem jakiej???

    OdpowiedzUsuń
  7. Małymi kroczkami do dużej imprezy. :D trzymam kciuki za to, żeby się udało. Spotkania z motywem azjatyckim to bardzo dobry pomysł. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Suuuper, nie mogę się już doczekać! :D <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja tam się spodziewam szału ciał <3 W takim pozytywnie zakręconym towarzystwie czas zapewne śmignie tylko! I powiem Ci, że ucieszyłaś mnie tym otwartym panelem, bo zaciągnę małża swego, niech się uczy kultury... azjatyckiej xD

    OdpowiedzUsuń
  10. A mamusi to córeczka nie zaprosiła:(
    A poważnie to trzymam kciuki za udaną imprezę :)
    :*

    OdpowiedzUsuń
  11. W takim razie życzę Wam dziewczyny powodzenia w organizacji - pomysł jest genialny, jestem przekonana, że spotkanie będzie udane! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zaraz bede płakać z wrednej zazdrości.
    Pat lekkie opóznienie wyszło ale troszkę główny element przesyłki zawiódł i trza było wymienić:). Jutro- w pon powinno u Ciebie juz byc:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Szkoda, że do Trójmiasta mam tak daleko, bo chętnie wpadłabym do Sopoteki. Liczę na jakieś relacje z wydarzenia, aby chociaż po części poczuć, że tam jestem :D
    PS Przyszła wczoraj paka z konkursu i domownicy dziwnie się na mnie patrzyli, gdy chodziłam taka ucieszona już do końca dnia :D Jeszcze raz wielkie dzięki <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Super! Trzymam kciuki, żeby wszytsko poszło po Waszej myśli :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow! Ale super pomysł. Gratulacje, szkoda, że nam nie po drodze :/

    OdpowiedzUsuń
  16. woooow rewelacja !! trzymam kciouki, żeby wszystko poszło po Waszej myśli!

    OdpowiedzUsuń
  17. udanego spotkania
    zapraszam do obserwowania http://fantastic-brand.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Fantastyczna akcja, pomysł i trzmam kciuki za powodzenia akcji. Sama chętnie bym przyjechła, ale dzieli nas cały kraj :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super! Kochana mam nadzieję, że wszystko Wam się uda :) Szkoda że Sopot jest taaaaak daleeeeeko :(

    OdpowiedzUsuń
  20. ale super :) szkoda że nie będę mogła tam być niestety dla mnie też za daleko :(

    OdpowiedzUsuń
  21. Super akcja ! :) Żałuję, że nie ma mnie na liście :D ale do was daleko :( Liczę na następną akcję w stolicy :D Tam trafię :P

    OdpowiedzUsuń
  22. Szkoda, że tak daleko chętnie bym wpadła na otwarte spotkanie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Super sprawa! :) Udanej zabawy, czekam na relację :)))

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny pomysł! Bawcie się dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  25. szkoda, że nie teraz, wpadłabym chętnie spotkać się z Wami :)

    OdpowiedzUsuń
  26. zastanawiam się czy jechać na drugi koniec Polski... choć w trójmieście jeszcze nie byłam :P

    OdpowiedzUsuń
  27. Hej, a może dałybyscie streama z BerDeVer via Skype jako gościem specjalnym? Lub coś w ten deseń? ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 interendo , Blogger