HELLO ASIA PREZENTY OD SPONSORÓW :)

W poprzednim poście pisałam Wam jak Hello Asia wyglądało od "Kuchni" , dzisiaj pokażę co dokładnie dostałyśmy :) . Paczki starałyśmy się rozłożyć sprawiedliwie i każdy dostawał niespodzianki losowo - poza plecaczkami i torbami Miyaka-Biżu , które każdy dostawał takie jakie sobie wybrał ( zakupiłam je sama , dostałam zniżkę od właścicielki :) . Dziewczyny otrzymały również ode mnie samej odrobinę Hello Kittowych słodkości i skarpetki z rodziny Sailor Moon :D , wykonałam również kartony z Hello Kitty :) 




W następnych postach będę Wam opowiadać o każdym ze sklepów - jakie są moje spostrzeżenia i co warto w nich kupić :) . Sądzę, że taka seria przyda się każdemu , kto zaczyna swoją przygodę z Azjatykami :) 

Tak jak mówiłam sponsorzy bardzo się postarali i hojnie obdarowali nas różnościami :) Udało nam się zrobić również bardzo dużą loterię w sumie miałyśmy ok. 60 różnych zestawów niespodzianek :) <YUPIII!!> , każdy kto przyszedł tego dnia do Sopoteki otrzymał niespodziankę!!! :)

Dr G. Polska przeznaczyła dla każdej z nas swoje kultowe kremy BB , a także mask sheeta oraz próbki :) 



AsianStore  podarował swoje kultowe BB z Bioessence , kredkę do oczu Lioele oraz legenadarny krem ze śluzem ślimaka z MIZON :)


JUUI a w sumie JUUIstyna :D przeznaczyła dla nas swoje nowości z Dear Klairs oraz THE SKIN



Dax- cosmetics podarowało nam swoje dwie bardzo Azjatyckie linie czyli Yoskine  seria Tsubaki slim body  


I Hada Labo :D


Mizon Polska ofiarował nam aloesowe żele , mask sheety oraz próbeczki :)


RubiShop stawiał na krem BB z Etude House, Maseczkę Black Sesame ze SKINFOOD , a także dostałyśmy pewien przepiękny gadżecik od Swarovskiego.


Berdever również postawiła na różnorodność :) obok przepysznych pocky dostawałaśmy różne kosmetyki z oferty - Sana, Skinmiso, COSRX, Klairs, WISHTREND i Hada Labo :) 

Aga przygotowała dla nas też jeden z elementów, którego nie zdążyłyśmy przygotować w zadaniach ;) ale to zobaczycie innym razem :D


Azjatycki Zakątek ufundował dla nas Azjatyckie gadżety :D - notesik, ołówek i długopis oraz herbatę i kawę :)


MyAsia hojnie obdarował nas próbkami, miniaturkami , mask sheetami oraz pełnowymiarowymi produktami , które wykorzystaliśmy w loterii ;)

My same otrzymałyśmy zestawy składające się z BB i pudru sweet cotton Holika Holika , cienia do powiek Lioele , zestawu próbek , mask sheeta oraz zestawu startowego z Good Cera Holika Holika :) 


Dango przeznaczyło kawaii notesy , zakładki oraz magazyn Haru

Manga Monster Panic oraz Pocky można było zgarnąć w Loterii ;)


Japanstore również stawiał na różnorodność - gadżety, kosmetyki, zabawki oraz słodycze - to wszystko miałyśmy okazję dostać :)



Singashop obdarował nas Maseczkami ze SKINFOOD ( Było kilka rodzajów - Black Sugar, Sesame, Egg white ) , Aloesowe mgiełki z Nature Republic oraz plastry Pig Nose z Holika Holika :)


MISSHA  obdarowała nas luksusowymi zestawami do makijażu Signature, Miniaturkami Revolution, kultowym zestawem z BB Missha perfect cover oraz olejem do demakijażu, a także lakierem do paznokci :)


Wydawnictwa ZNAK , Kwiaty Orientu oraz Świat Książki przeznaczyły dla nas takie oto cuda:


My same otrzymałyśmy pozycję wydawnictwa ZNAK:
"Kobiety w kąpieli" . Pozostałe tytuły można było zdobyć w Loterii :)



Na koniec pragnę jeszcze raz gorąco podziękować Naszym Sponsorom ;) Dzięki Waszej hojności wiele osób poza ekipą blogerską mogło otrzymać wspaniałe niespodzianki ;) Bardzo Dziękujemy za Wasz wkład i zaangażowanie :) . Mam nadzieję, że zobaczymy się również w kolejnej edycji Hello Asia :D

JESZCZE RAZ OGROMNIE DZIĘKUJEMY! JESTEŚCIE NAJLEPSI!



Sponsorami spotkania byli:

i nieskromnie powiem, że Interendo również była sponsorem ;) 

 :)




LIFE IS BETTER WITH THE CAT!

32 komentarze:

  1. Łooo jejuuu!!! Co moje oczy paczą o.O Nie będę kłamać i muszę powiedzieć, że zazdro :P
    Mizon ze ślimakiem muszę w końcu sobie nabyć. Nowe linie Daxa - Yoskine też mnie bardzo kuszą i chętnie bym je poznała.
    Zaciekawiła mnie też mgiełka aloesowa z Nature Republic, pierwszy raz ją widzę a aloes uwielbiam <3.
    No i jedzonka Azjatyckie to jest tooo :D Tak w ogóle to nadal się przymierzam do wypróbowania zestawu od Ciebie w stylu "Japana Zjadam" ale trochę się boję i na pierwszy ogień chyba sobie zakupię do wypróbowania coś na słodko hihi :D Może znajdę coś o smaku zielonej herbaty ? To by było dopiero mniam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D hahahah te zestawy to moja zmora xD zawsze coś spieprzam i wychodzi wielka buba xD

      Usuń
    2. A mnie się one niesamowicie podobają :D Uwielbiam takie dziwne rzeczy :D Jedyny minus jest taki, że zestaw robi się 20 minut a zjada w 1 minutę :P

      Usuń
  2. No teraz to ja zazdroszczę. I to jak!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dax jest wart grzechu? Bo wlasnie zastanawiam sie nad zakupem

      Usuń
    2. A mis! Mis jest najlepszy:)

      Usuń
    3. Wiesz co jestem w fazie testów :D pianka jest zdecydowanie lepsza niż ta oryginalna Hada :D serum trochę chemicznie pachnie , ale dobrze nawilża

      Usuń
  3. Ale bombowe rzeczy! Zazdroszczę przeokrutnie :P Miłego używania i czytania. Super.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę tych kosmetycznych rzeczy. Fajnie, że tak dostaliście wszystko za free :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trochę jednak trzeba było się postarać żeby dostać;)

      Usuń
  5. Wow, az zapiera dech w piersiach- wszytsko bardzo fajne :) no i mega rozbroily mnie te skarpetki ! Tez chce taaakie :p , bardzo lubie dziwne, smieszne skarpetki heh :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha no skerpeciszcza wymiatają :D Jak je zobaczyłam myślałam że padne :D

      Usuń
  6. WOW, WSZYSTKO JEST SŁODKIE, CUDOWNE, dużo fantastycznych prezentów.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wracałam obładowana i szczęśliwa 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Matkoooo! Jaki cudowny miś <3 jest po prostu boski! Ja z tym wszystkim ledwo wróciłam do domu i cały czas się zastanawiam kiedy to wszystko zużyję :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Misia wygrał jak się później okazało Anety Menż ;D

      Usuń
  9. Super upominki. Miłych testów ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Skarpety są mega :) Jestem przeszczęśliwa, że tam byłam i Was poznałam :) No i z mojej blue kawaii Pandy oraz arsenału azjatyckich kosmetyków i jedzonka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja wiem że są mega :D sama na nie się śliniłam a jakże ;p

      Usuń
  11. Książki mnie naprawdę zaciekawiły :) Jedną chyba nawet czytałam ale w wersji elektronicznej. Teraz wiem jakie książki mogę przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam takie skarpetki z członkami k-popowego zespołu :P
    Wszystkie te urocze pierdołki z chęcią byśmy zgarnęły ^^
    A co to za manga?!! Jakieś yaoice tutaj reklamujesz?!!... no dobra, już ją czytałyśmy xD

    OdpowiedzUsuń
  13. Super spotkaie, cudowni ludzie i do tego prezentów nie było końca ;P

    OdpowiedzUsuń
  14. Niesamowite ilości :D Sponsorzy się na prawdę spisali!

    OdpowiedzUsuń
  15. Prezenty piękne i muszę Wam przyznać, że stanęłyście na wysokości zadania bo bogosfera aż huczy od Hello Azji. Gratuluję:*
    Córeczko wysłałam e-meila z podziękowaniem za prezent. Jesteś cudowna!!!!
    Kocham Cię córeczko Patko-psychopatko:*

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 interendo , Blogger